Måndag och dike

hej!
Dagarna går och jag har det sådär. Nemen jag var i torsdag med 2 vänner och åt sushi (så ofattbart gott!) efter det så åkte jag och J norrut.
Har agerat barnvakt, varit till optikern och provat kontaktlinser för första gången och det var väldigt svårt kan jag meddela er.
Har också hunnit träffa lite folk, men mestadels tittat på new girl serien.
Igår (söndag) så åkte jag och lillebrodern till butiken och på vägen dit så hamnade vi i diket. Första gången för mig. Orsaken till detta var att de som plogat vägen hade plogat för brett, ca 30 cm av ”vägen” var egentligen diket. Men tur i oturen att vi var ca 2 km hemifrån och att pappa kunde komma med traktorn. Bilen var väldigt långt nere i diket men som tur var det inte ett så fasligt djupt dike. Skrämmande att tappa kontrollen av fordonet sådär.

Kommentarer

Populära inlägg