SnĂ¶đŸŒš

Hej!
Jag kom alltsÄ dÄ hem i lördags pÄ kvÀllen. Jag han med lite shopping i huvudstaden och sen Äkte jag tÄg hem. Hemma sÄ gav ja suvenirer och sÄdant Ät de som var hemma.
PÄ söndags blev det kalas och sedan ÄtervÀnde jag till studiestaden med buss. Busschauffören var vÀnlig och hade Àrende till min nÀrmaste busshÄllsplats sÄ det var skönt att inte behöva gÄ hela vÀgen eller vÀnta över en timme pÄ bussen.
Sen blev det dÄ skola mÄnda, tisdag, onsdag och idag. Tisdag, onsdag och torsdag blev det grupparbeten pÄ fritiden och imorgon blir det ytterligare ett. Huhu, dessutom kommer allt skolarbete över mig som en vÄg och drÀnker mig. SÄ otroligt stressigt och jag vet inte riktigt var jag ska börja... men nÄja, intressant Àr det vÀl i alla fall.
IgÄr och idag sÄ satt vi halva tiden och gapskrattade för att vi var sÄ otroligt trötta i klassen och pÄ grupparbetet.
Dessutom sĂ„ kom igĂ„r kvĂ€ll den första snön för mig denna höst/vinter! Blev sĂ„ ofattbart lycklig av att vĂ€rlden Ă„terigen Ă€r vit❄️ Bara vinterskor som saknas (mĂ€rkte det idag dĂ„ jag halkade omkull)
FĂ„r se hur mĂ„nga dar som denna snö stannar hos oss🌹

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg