Klädsömmartittel

Hej!
Idag var det då Examensdags för mn del. 
Igår så flyttade jag hem från internatet och en sån tur jag hade att min Nathalie kunde hjälpa mig att packa upp här hemma.
Dennamorgon började tidigt och min syster fick fixa håret. Stressade en stund ihjäl mig och när jag kom till skolan så var jag 1 timme för tidig! Vilken osis liksom. Wellwell, detblev fotografering och sedan kaffe före vi styrde vår kos mot festsalen. 
Dimisionen tog 2 timmar, efter det så samladevi klassen för en sista gång... Så vemodigt, men nu startar ett nytt kapitel i våra liv som yrkesmän och kvinnor. 
En viss stolthet känner man efter som att man klarade detta. Jag jobbade nämligen in 7 månader på 2 vilket är väldigt tungt. Betygen blev alltså okej men jag är inte helt nöjd ändå. 
Så här står jag nu på egna ben, med en sprillansny titel och mössan på huvet. Lycklig och sugen på nya äventyr.
(Kommer dock alltid att sakna min underbara klass)❤️
Dessa år har gått alldeles för snabbt, vi började liksom igår. Tänk att dessa tre har varit de tre bästa och några av de värsta åren i mitt liv på samma gång. Kommer alldrig att kunna tacka skolan tillräckligt för dessa år💕
Tack och förlåt beklädnads 14❤️

Kommentarer

Populära inlägg